Nuffnang Ads

Followers

Saturday, April 28, 2012

It's Coolio.

Minggu lepas (Sabtu) adalah Malam Puteri. Nak glam sikit? Ladies' Night. Alahai bajet benao lah.
Apapun Ladies' Night 2012 yang paling berjalan lancar ah sepanjang tiga tahun aku kat Beseri. Haha. Tahniah Biro Puteri under Kak Atikah Jalal. Best Ladies' Night tahun ni!

Dah ah malas nak cerita panjang2. Tengok gambar dan paham sendiri. Gambar tak clear sebab pakai phone je. Camera phone I, 2 megapixels sahajaa. Haha. Janji ada kan kan.

Dimulakan dengan entrance by batch. Mula dengan Form 1 diikuti Form 2 seterusnya Form 3 yakni batch saya! Sampailah Fivers :) Then ada apa ntah. Pastu barulah sesi fotografi. Setakat ni je gambar yang aku ada. Susah kot nak ambil gambar sebab kamera phone aku takde flash so gelap ah kan. Leceh ah nak bergambar dengan orang ajak dia pergi merata nak cari tempat cerah kan?

Nabilah Fosil eh Fisol. Weh nama bapak tak main ah!

Ni Kak Ernie. Fivers. Kecik gila dia. 



 Teleng sendiri kepala. Tak sempat nak rotate ah weh.
Syamin (kiri) dah sama tinggi dengan aku der. Mau taknya, pakai heels.
Sasha (tengah) vogue kan dia?

Kan kata gambar gelap. Anyway ni kakak Form 4 Chinese. Dia  omey omey omey sangat. Taktau nama dia.

Tengok belakang tuu. Ada enterframe ehh.

Dengan Aziyan junior der.

1st attempt.

2nd attempt.

3rd attempt.
Dan Nani join sekali dengan aku dengan Fitrah.

Farha.

Athirah. Tengok atas kepala aku [taktau tu benda apa] comel kan? Yang junior Form 1 sapa entah aku kebas.

Rusyi.
Lepas fotografi apa semua, makan. Batch aku makan kek tapi sayangnya tak sempat nak snap rupa bentuk kek tu. Sebelum potong kek, Syirin selaku Vice President batch kitaorang baca doa; mintak kuatkan silaturahim kami, 8A untuk PMR kami nanti, untuk selamatkan kami dari kecelakaan semua :) Credit to Nabila Halim for that cake :)

Tu jelah. Short entry huh? Biarlah nak cakap apa. =D
Assalamualaikum jawab sayang tak jawab dosa. Ehhh hai kak Maria Elena ;)


4 comments:

  1. hahah.. aku suka entry ni. gambar aku ada haha.. tu yang lagi mencantikkan entry hang

    ReplyDelete
  2. Comment kat atas ni sangat lah TBB :P hahaha. Waaaaahh macam best je malam puteri kali ni, korang pon sangat sweet & ayu ;) hahah beg berbunga-bunga gituu. Thank you shida sebab upload kat sini. Finally ade pon batch korang yang upload banyak gambar ladies night nih. Kalau tak dekat fb, bape ketul sangat lah gambar muke korang ade kat situ ngehehe =3 (sebenarnye 1 pon takde kot gamba muke awak, che nab and etc. haha tapi at least ade lah jugak someone dalam batch kite)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best :) Form 5 tahun ni kan gila-gila sikit kepala otak diorang. Haha.

      Delete
  3. Hahaha form 3 tahun ni pon ape kurangnye kaaan ;) JKJKJK

    ReplyDelete