Nuffnang Ads

Followers

Thursday, March 18, 2010

sepetang bersama kesayangans

ASSALAMUALAIKUM..
title 'sepetang bersama kesayangs' tu aku cilok dari senior Rockensteiners Club iaitu Dyana Shamsuddin.
yang ni pun sama, aku berani cilok sebab dia tak rajin jenguk blog aku. ngee~

seperti yang sedia maklumlah kan.
melsa atau nama komerSIALnya Tisya Zenal sudah selamat tiba di Perlis Indera Kayangan pada Isnin 15 Mac 2010 yang lepas dan sekarang neh sudah selamat tiba di Negeri Sembilan Darul ______.


Tempat : KFC {baru} [bukan lama ea shida!]
Masa : 3.00 petang [bukan 3.45 petang ea shida!]
Tarikh : 16 Mac 2010 [tahniah shida! anda tepati]

hari Isnin, melsa datang ke Perlis.
yeaa! happy gila gula-gula.
oke, aku tak snap banyak gambar pun.
sebab aku ingat mamaRudzi nak bawak camera. tapi tak mengapalah, aku kan seorang yang sangat baik. ahakss

pukul 12 tengah hari, aku pulang ke kampung halaman.
ada kenduri je.
mak aku nak balik jugak.
aku? nak tak nak kena nak jugak la -_-''
kemudian, melepak-lepak sampai pukul 3.00 petang.
sebab nak tengok Tasbih Cinta sampai habis. [bukan aku! adik aku!]
sape la yang nak tengok cerita mcm tu.
skrip sama je. sakit hati betul! -_-''

oke, teruskan cerita pasal Melisa datang ke sini.
aktiviti lepak-ing kami disertai oleh Shida [aku sendiri], Anis [KBG], Melisa [ abg ensem], Sofieya [Gaga] dan Sofea [AA].
padan muka abang ngan kakak KFC tu.
weyh, kami DIVA la. ikut suka hati kami la nak bising pun. :D
bukannya korang boleh saman pun! hahaha~

lepas makan, terus menganglat kaki ke The Store.
manalah tau kan ADRENALIN sudah menjenguk The Store Perlis.
tapi hampeh punya hampagas -_-''
tak sampai lagi CD tu.
memang sakit hati [lagi] sungguh la.

kemudian, blahh dari situ dengan muka bengang la konon.
dan ayah Sofieya mengambilnya dengan menaiki limo.
kami pun melambai-lambai ke arahnya.
[oke, hentikan ayat bermadah itu]

kemudian, telefon bimbit a.k.a handphone aku menyanyi-menyanyi nak diangkat.
dah la suara merdu~
rupa-rupanya mama I call. suruh I mengintip kedai-kedai halal yang beroperasi di sekitar The Store atau lebih tepat lagi kedai-kedai itu disebut bazar.
mama I suruh ngintip, sebab mana la tau ada baju yang dicari kan.
nasib baik ada. takde la aku kena basuh dengan mama I.

lepas tu, mintak permission nak balik jalan kaki.
nasib baik mama I kasi.
sekitar perjalanan kakian kami berempat : -


mintak maap. gambar agak blur.

yang pendek-pendek ke tepi! galah nak lalu :D

yea!! kasut dah lain! anis je kasut lama. pooorah!

MZ - Melisa Zenal :P


~TAMAT SUDAH MISI DIVA~

No comments:

Post a Comment